My Rising Cities Fan Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wij vragen jouw mening voor de toekomst van dit fan forum!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Wat wil jij als gebruiker van dit forum?

Wij vragen jouw mening voor de toekomst van dit fan forum! Vote_lcap50%Wij vragen jouw mening voor de toekomst van dit fan forum! Vote_rcap 50% 
[ 3 ]
Wij vragen jouw mening voor de toekomst van dit fan forum! Vote_lcap50%Wij vragen jouw mening voor de toekomst van dit fan forum! Vote_rcap 50% 
[ 3 ]
Wij vragen jouw mening voor de toekomst van dit fan forum! Vote_lcap0%Wij vragen jouw mening voor de toekomst van dit fan forum! Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Wij vragen jouw mening voor de toekomst van dit fan forum! Vote_lcap0%Wij vragen jouw mening voor de toekomst van dit fan forum! Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Totaal aantal stemmen : 6
 
 

Wij vragen jouw mening voor de toekomst van dit fan forum! Empty Wij vragen jouw mening voor de toekomst van dit fan forum!

Bericht van Maxthon 5/12/2013, 18:00

Nu hebben wij een belangrijk vraag voor jullie over de toekomst van ons forum...

Wij zouden zeer graag meer leden aantrekken, en ik denk jullie ook. 
Maar dit kan niet ten volle waargemaakt worden door enkele problemen/limieten:



  • Limiet op de domeinnaam (.actieforum.com)

  • Limiet verandering van het uiterlijk.

  • Geen controle op de servers (online of offline tijden/problemen)

Wij hebben zo eens zitten denken en willen daarom ook een voorstel doen:

Wat als we nu eens ons eigen domeinnaam kochten : vb www.myrisingcities.eu ? 
De voordelen hiervan zijn



  • GEEN reclame meer

  • Eigen hosting (we weten meer informatie over de servers aangezien wij deze zelf beheren bij een betaalde hosting)

  • Beter up-time

  • Niet meer afhankelijk van actieforum.com.

  • 'Hoger' bij Google, Bing, Yahoo, ...

  • Meer bezoekers.

De voordelen voor de toekomst zijn



  • Betere controle over het forum

  • Dat ik (als we meer leden hebben en beter draaien) meer geld wil investeren in dit forum. Dat komt jullie ten goede bij forumwedstrijden die we dan zullen houden!

  • ...

Laten jullie even je mening weten?

Wijzigingen en suggesties van harte welkom!!! Alsook een domeinnaamwijziging (PS: .eu is wel verplicht aangezien ik ook niet te veel geld in dit forum wil steken, maar wie weet in de toekomst Wij vragen jouw mening voor de toekomst van dit fan forum! Icon_cool )


Laatst aangepast door Maxthon op 5/12/2013, 19:59; in totaal 2 keer bewerkt
Maxthon
Maxthon
Admin

Aantal berichten : 496
Registratiedatum : 20-11-13
Woonplaats : België

http://www.mmolist.be/

Terug naar boven Ga naar beneden

Wij vragen jouw mening voor de toekomst van dit fan forum! Empty Re: Wij vragen jouw mening voor de toekomst van dit fan forum!

Bericht van DonaldDuck 6/12/2013, 19:54

Ik vind dit absoluut niet nodig. Een forum kan altijd beter dus we kunnen wel blijven wisselen... Vind ik niet echt fijn 🇳🇴   Dit is prima hier. flower

DonaldDuck

Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 21-11-13
Leeftijd : 23

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum