My Rising Cities Fan Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De interviews

Ga naar beneden

De interviews Empty De interviews

Bericht van Noordbrabant 24/1/2014, 17:13

In dit topic zullen de interviews komen te staan. Hier mag niet op worden gereageerd. Voor meer informatie:

https://risingcities.actieforum.com/t144-inschrijven-discussietopic-interviews
Noordbrabant
Noordbrabant

Aantal berichten : 866
Registratiedatum : 21-11-13
Leeftijd : 36

Terug naar boven Ga naar beneden

De interviews Empty Re: De interviews

Bericht van Noordbrabant 24/1/2014, 19:29

Zoals jullie konden lezen heeft Grrrrr het eerste interview ontvangen en daarop gereageerd.

Dit is 1ste interview van My Rising Cities Fan forum! (Dikgedrukt zijn de vragen)


Hoelang speel je al RC?
Sinds 21 december speel ik RC.

Welke fase ben je?
Level 23 maar nog slechts 4500 EP voor level 24  De interviews 2832688721

Wat vindt je zo leuk aan RC?
Wat ik erg leuk vind aan RC is dat je het op vele manieren kan spelen en dat al deze manieren goed zijn, ook vind ik leuk dat je inzet beloond word,hoe harder/intensiever je speelt hoe sneller je groeit en dat ook meteen zichtbaar is.
 
Wat zie je graag komen in RC?
Ik weet nog niet zo goed wat ik graag zou zien komen in RC daar ik nog niet erg hoog in lvl ben maar als ik iets moet zeggen dan zou ik zeggen meer variëteit in de terugkerende events.
 

Wat was je grootste blunder in RC?
De grootste blunder, als je het zo kan noemen was dat ik een eeuwige verbetering (bubbelbad) in een cataloguswoning heb geplaatst, noem het de onervarenheid van een beginner. De interviews 2941631579
 

Wat was je leukste moment in RC?
Oef, vele momenten ervaar ik als erg leuk/overwinningen, als een event goed loopt en ik het snel kan afronden. Als ik eindelijk voldoende CC heb om die net iets te dure flats of woningen te plaatsen. Het feit dat ik nooit iets op de markt koop en dus tot nu toe self contained ben maakt mij erg blij. Tevens iedere avond als ik afsluit en zie dat ik er toch weer iets bij heb kunnen plaatsen.  De interviews 3160509346
 
Wat vindt je van dit forum?
Dit forum vind ik fijn, ongedwongen en open. Ik heb het hier naar mijn zin en ben blij dat ik hiernaar toe ben verwezen door een medespeler. Geen rare censuur en geen mods die je op de huid zitten.Misschien kan er wat meer aandacht gegeven worden aan de FAQ zodat ik ook daarvoor niet meer naar het officiële forum hoef. Voor het forum en degene die het onderhouden; ga zo door!!


Wat vindt je van het officiële forum?
Tja, zie bovenstaand antwoord zou ik zeggen, ik kom daar eigenlijk alleen voor info over events. Dat is overigens erg duidelijk en overzichtelijk.

Vond je het een leuk interview?
Ja NB, ik vind het leuk om over de stad te praten en dus bij deze bedankt en graag gedaan. De interviews 2941631579


Reacties over dit interview graag hier plaatsen.
Noordbrabant
Noordbrabant

Aantal berichten : 866
Registratiedatum : 21-11-13
Leeftijd : 36

Terug naar boven Ga naar beneden

De interviews Empty Re: De interviews

Bericht van Noordbrabant 16/2/2014, 08:37

Hier het 2de interview, met Anoukjoris!

Hoe lang speel je al RC?

Ik ben in april 2013 begonnen, dus al ruim 10 maanden.


Welke fase ben je?

Ben nu net aan fase 37 begonnen.


Wat vind je zo leuk aan RC?

Dat je het spel kunt spelen zoals je zelf wilt en dat het ook goed te spelen is zonder er geld in te steken. Dit was met skyrama wel anders, daar kwam je niet verder zonder geld, dus daar ben ik toen mee gestopt en met RC begonnen.
Je kunt dit lekker in je eigen tempo doen en lekker puzzelen om de wensopbrengsten bij je huizen te krijgen.
En zelf bepalen of je een event speelt, helemaal of maar tot een bepaalde fase.
En verder natuurlijk de vrienden die ik via RC gekregen heb, waar ik heel wat mee afklets!


Wat zie je graag komen in RC?


Een nieuw speelveld, waar de grond ook weer wat betaalbaarder is.
En natuurlijk dan ook weer wat vergunningen voor HD's e.d., want die moet je dan daar ook neer kunnen zetten.
Verder nog een vergunning voor een bakkerij, want met uitbreiding van het speelveld, kun je weer meer huizen neerzetten die broodjes e.d. nodig hebben.


Wat was je grootste blunder in RC?

Echt een blunder was het niet, maar als ik op mijn tablet speel, heeft deze de neiging om te verspringen. Dus ik had mijn scherm verschoven en ging huisjes aanklikken voor de huur en ineens verspringt het beeld weer en had ik ineens een groentewinkel helemaal uitgebreid, kostte me 54 mm, en had sowieso helemaal geen uitbreiding daarvoor nodig, dus was echt weggegooide mm, had toen ook bijna geen mm meer, dus baalde enorm!


Wat was je leukste moment in RC?

Dat ik mijn eerste event helemaal haalde en eindelijk de droomgarage kon bouwen.
Lukte steeds niet, kwam steeds niet verder dan fase 3, dus voelde als een mijlpaal. Daarna lukte de events allemaal.
Een ander heel leuk moment was dat er van die mooie prijzen kwamen bij het inleveren van die medailles, was echt vet om een aantal leuke vergunningen te krijgen i.p.v. de 20 dakbalken of 1 cement en een 1 sterrenverbetering, helaas was dit maar voor zeer korte duur.

Wat vind je van dit forum?

Ik vind het hier erg gezellig en je mag hier ook meer zeggen. Het is hier een gezellig clubje.
Ik probeer ook zoveel mogelijk mensen uit te nodigen om hier gezellig mee te komen kletsen.

Wat vind je van het officiële forum?

Begin er wel aan te wennen, maar vindt het nog altijd onduidelijk om nieuwe berichten te vinden. Je moet dan alle categorieën aanklikken om te zien of er een nieuw bericht bij is gekomen. Zonde van je tijd.
En je hebt soms het gevoel dat je op je nummer wordt gezet, als je iets vraagt wat niet wordt geapprecieerd.
Maar door dit forum, hebben we wel een aantal leuke mensen hier gekregen, dus het heeft wel nut om het forum te blijven lezen!

Vond je het een leuk interview?


Ja, de vragen zijn goed en gaan allemaal over RC en ben ook heel benieuwd naar de volgende interviews.
Hartelijk dank NB voor dit leuke idee!

Reacties over dit interview graag hier plaatsen:
https://risingcities.actieforum.com/t144p15-inschrijven-discussietopic-interviews
Noordbrabant
Noordbrabant

Aantal berichten : 866
Registratiedatum : 21-11-13
Leeftijd : 36

Terug naar boven Ga naar beneden

De interviews Empty Re: De interviews

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum