My Rising Cities Fan Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Problemen met het oude forum

Ga naar beneden

Problemen met het oude forum Empty Problemen met het oude forum

Bericht van Maxthon 21/11/2013, 15:14

Door problemen met het oude forum waren wij genoodzaakt om over te stappen naar een nieuw forum. In dit topic leg ik uit waarvoor precies.
Ik wil wel benadrukken dat dit een eenmalig gebeuren was! In de toekomst kan dit niet meer voorkomen! Lees meer hieronder...



Onze vorige host was een gratis webhosting. Dwz dat je er een website kan op hosten en dus ook een forum. Maar de host heeft een limiet geplaatst op het gebruik van de database. Elk forum gebruikt een database om alles in op te slaan, en op de vorige webhosting kon er maar x keer toegang worden verkregen tot die database. En gisteren was deze limiet al bereikt. Wat dus wil zeggen dat we met zou weinig handelingen 1 week moeten doorkomen. Voor een gewone website (onze fansite dus) is dit geen probleem. Aangezien deze volledig in html is en dus geen database gebruikt.

Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak maar hopen dat dit het vertrouwen in ons niet schaadt. 



Aangezien dit frum juist nieuw is zijn wij nog op zoek naar een goed uiterlijk. De basis is al gelegd, maar zoals je kan zien zijn er nog wat 'rare' afbeeldingen. Deze zal ik regelmatig aanpassen. Je kan je mening over het forum (en dus ook het uiterlijk) HIER (binnenkort) plaatsen. 
Want wij LUISTEREN naar de spelers! En proberen beter dan het officiële forum te zijn!

Met vriendelijke groet
Maxthon
Maxthon
Maxthon
Admin

Aantal berichten : 496
Registratiedatum : 20-11-13
Woonplaats : België

http://www.mmolist.be/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum